Systems90 by Webglobe
  • Nápověda
  • API Documentation
  • Přihlášení
Hostingové služby
  • První kroky
  • Převody domén
  • Změna držitele domén
  • Emailové služby
  • Web & FTP připojení
  • Databáze
  • Nastavení PHP
  • Nastavení .htaccess
  • Nastavení DNS
  • Statistiky & Logy
  • Limity & Omezení
  • Redakční systémy (CMS)
  • Fakturace
Virtuální servery (VPS)
  • Obecné dotazy
  • První kroky
  • Operační systémy
  • Zálohování & Úložiště
  • Síťová nastavení
  • Změny konfigurace
  • Uživatelské rozhraní
  • Podmínky služeb
  • Bezpečnost dat
  • Podpora
  • Fakturace
  1. Virtuální servery (VPS)
  2. První kroky
  3. Proč nefunguje připojení k VPS?

Proč nefunguje připojení k VPS?

  • V uživatelském rozhraní zkontrolujte, že je váš server zaplacený a že není vypnutý.
  • Zkontrolujte (např. pomocí web konzole), že vaše VPS má nainstalovaný operační systém - platí především pro objednávky aplikací nebo operačních systémů s vlastní instalací uživatelem a nehlásí žádné jiné chyby v důsledku, kterých by systém správně neběžel.
  • Pokud se vám zobrazuje chyba "No bootable device", pak ta také souvisí s nenainstalovaným operačním systémem na VPS. O příčíně a řešení více zde.
  • Zkontrolujte nastavení vašeho firewallu, např. zda si neblokujete některý z portů na který se snažíte připojit.
  • Pokud se přihlašujete přes VNC klienty třetích stran, zkontrolujte v uživatelském rozhraní, že používáte IP adresu určenou výhradně pro VNC a nezaměňujte ji za IP adresu k VPS. Přístup k VNC je povolen z bezpečnostních důvodu jen po dobu maximálně 24 hodin. Poté je přístup v uživatelském rozhraní nutné znovu povolit.
  • Pokud se přihlašujete přes aplikaci Vzdálená plocha, zkontrolujte kromě výše uvedených bodů, že používáte IP adresu VPS a nezaměňujete ji za IP adresu určenou pro VNC. Důležité je také samozřejmě používat platné přihlašovací údaje uživatele OS a mít v nastavení Windows povolené RDP pro Vzdálenou plochu. Tato volba je nicméně ve verzích 2012 a 2016 povolena jako výchozí možnost.