Jakou technickou podporu mohu očekávat?

Zde je nutné rozlišovat mezi správou virtuálního serveru a správou jeho obsahu. Naše technické oddělení monitoruje provoz fyzického serveru na kterém váš virtuální server běží a to nepřetržitě 24h, 7dní v týdnu. V případě výpadku některé ze serverových služeb znemožňující nebo omezující provoz vašeho virtuálního serveru tak může adekvátně zasáhnout a provoz služeb co nejdříve obnovit. Nemůžeme vám však pomoci při řešení problémů obsahu vašeho virtuálního serveru ani s jeho správnou konfigurací a optimalizací pro vaše aplikace.

S čím vám může zákaznická podpora pomoci?

Naši zákaznickou podporu můžete kontaktovat nejlépe pomocí "autorizovaného požadavku" v uživatelském rozhraní a obracet se na ni se všemi obecnými dotazy, s hlášením výpadku služeb virtuálního serveru, s dotazy na objednávku, fakturaci a způsoby úhrady. Zákaznická podpora vám dále může na vaši autorizovanou žádost spustit/zastavit, restartovat nebo reinstalovat server do vychozího nastavení. Ve spolupráci s naším technickým oddělením vám také pomůže vyřešit individuální požadavky, které však v případě zásahu administrátora mohou být zpoplatněny.

Zákaznická podpora ale není obecně určena k řešení podpory služeb třetích stran nebo spolupráci na zpracování vašich aplikací či webů (kodérské, programátorské, analytické či jiné práce).

Co je to parkování VPS?

Jedná se o zpoplatněnou, nicméně na provozní náklady levnější službu pro virtuální servery, které nepotřebujete mít v aktivním provozu, ale zároveň si přejete zachovat možnost budoucí obnovy serveru do původního stavu (data, konfigurace, přidělené IP) před jejich zaparkováním. Parkovaný server není po dobu parkování dostupný z NODu - nelze k němu jakkoliv přistupovat. Obnova zaparkovaného serveru je možná z přehledu všech VPS v uživatelském rozhraní.

Je provoz virtuálního serveru zálohován?

Data serveru můžete zálohovat pomocí ISO obrazů, automatického denního nebo ručního zálohování. Využitý zálohovací prostor je zpoplatněn dle ceníku. Automatické a ruční zálohy jsou k dispozici pouze po dobu zřízení serveru, ISO obrazy při dostatečném kreditním zůstatku.

Nemám přístupové údaje, jak je získám?

Pokud jste zapomněli přihlašovací údaje k účtu:

  1. Použijte tento odkaz pro zapomenuté údaje.
  2. Vyplňte váš email, telefon nebo IP adresu serveru registrovaného k účtu a potvrďte odeslání.
  3. Klikněte na odkaz v obdrženém emailu (verifikační odkaz je platný 24h).
  4. V nově otevřené stránce uveďte vaše nové heslo k vašemu účtu.
  5. Změny hesla uložte a zkuste se přihlásit.

Pokud jste zapomněli admin heslo k vašemu WebApps serveru:

  1. Přihlaste se do uživatelského rozhraní.
  2. U vašeho WebApps serveru (viz seznam VPS na "Dashboardu" nebo v menu "Virtuální servery") klikněte na tlačítko "Detail".
  3. Klikněte na záložku "Web aplikace".
  4. Klikněte na záložku "Root přístup".
  5. Smažte zástupné symboly a nahraďte je novým heslem.
  6. Změnu nezapomeňte uložit tlačítkem "Uložit změny".

Ztráty hesel v případě 1-klik aplikací, vlastních instalací OS, databází, FTP apod.:

V těchto případech nelze vaše hesla z naší strany nijak obnovit. Doporučit proto můžeme pouze reinstalaci serveru.