Jak nás nejlépe kontaktovat?

Doporučujeme využít kontaktního formuláře "Klientská podpora", který je k dispozici po přihlášení z vašeho uživatelského účtu. Dotazy, požadavky nebo hlášení o chybách zaslané přes kontaktní formulář podpory jsou řešeny přednostně.

Jak správně formulovat váš požadavek?

Pro rychlé vyřešení vašeho požadavku buďte maximálně konkrétní. Pokud se váš problém například týká emailové schránky, nezapomeňte nám uvést její celý název. Zobrazuje se vám nějaké chybové hlášení? Uveďte nám ho v úplném znění ve vaší zprávě. Chybu na kterou nás chcete upozornit můžete také ofotit a přiložit jako přílohu.

Kde naleznu kontaktní formulář?

Kontaktní formulář naleznete po přihlášení do uživatelského rozhraní v menu "Klientská podpora".

Založení uživatelského účtu

Nový účet je možné založit na adrese uživatelského rozhraní https://admin.systems90.cz.

Vaši zprávu nám můžete zaslat z libovolného zákaznického účtu, ovšem pokud se daná služba pod účtem nenachází nebude požadovaná úprava z naši strany provedena. Doporučujeme se proto vždy přihlásit pod konkrétní účet pro který byla služba objednána.