Systems90 by Webglobe
  • Nápověda
  • API Documentation
  • Přihlášení
Hostingové služby
  • První kroky
  • Převody domén
  • Změna držitele domén
  • Emailové služby
  • Web & FTP připojení
  • Databáze
  • Nastavení PHP
  • Nastavení .htaccess
  • Nastavení DNS
  • Statistiky & Logy
  • Limity & Omezení
  • Redakční systémy (CMS)
  • Fakturace
Virtuální servery (VPS)
  • Obecné dotazy
  • První kroky
  • Operační systémy
  • Zálohování & Úložiště
  • Síťová nastavení
  • Změny konfigurace
  • Uživatelské rozhraní
  • Podmínky služeb
  • Bezpečnost dat
  • Podpora
  • Fakturace
  1. Virtuální servery (VPS)
  2. Podpora
  3. Jaký druh asistence se správou VPS mohu od vás očekávat?

Jaký druh asistence se správou VPS mohu od vás očekávat?

Naši technici monitorují provoz fyzických serverů (NODů) na kterých virtuální servery (VPS) běží, nepřetržitě 24 hodin, 7 dní v týdnu. Mohou proto adekvátně a včas zasáhnout v případě, že na vašem serveru dojde k jakýmkoli hardwarovým poruchám a do jisté míry pomoci i tehdy, potřebujete-li poradit s nastavením svého VPS. Naši technici vám však nemohou pomoci s konfigurací, optimalizaci a správou obsahu VPS. Podpora proto není např. zajišťována pro operační systémy a další software třetích stran nebo určena ke spolupráci na zpracování vašich aplikací či webů (kodérské, programátorské, analytické či jiné práce).

V případě uživatelských úprav (přes root, SSH) do automatizace WebApps serverů nemůžeme garantovat funkčnost a opravu ovládacího prostředí serveru. V případě potřeby s námi proto zamýšlené změny raději konzultujte nebo pro váš server objednejte garantovanou správu serveru Managed Lite nebo Managed Full.

Individuální požadavky v případě zásahu administrátora mohou být zpoplatněny dle ceníku služeb.