Jaký druh asistence se správou VPS mohu od vás očekávat?
Naši technici monitorují provoz fyzických serverů (NODů) na kterých virtuální servery (VPS) běží, nepřetržitě 24 hodin, 7 dní v týdnu. Mohou proto adekvátně a včas zasáhnout v případě, že na vašem serveru dojde k jakýmkoli hardwarovým poruchám a do jisté míry pomoci i tehdy, potřebujete-li poradit s nastavením svého VPS. Naši technici vám však nemohou pomoci s konfigurací, optimalizaci a správou obsahu VPS. Podpora proto není např. zajišťována pro operační systémy a další software třetích stran nebo určena ke spolupráci na zpracování vašich aplikací či webů (kodérské, programátorské, analytické či jiné práce).
V případě uživatelských úprav (přes root, SSH) do automatizace WebApps
serverů nemůžeme garantovat funkčnost a opravu ovládacího prostředí serveru.
V případě potřeby s námi proto zamýšlené změny raději konzultujte nebo pro váš server objednejte garantovanou správu serveru Managed Lite nebo Managed Full.
Individuální požadavky v případě zásahu administrátora mohou být zpoplatněny dle ceníku služeb.