Systems90 by Webglobe
  • Nápověda
  • API Documentation
  • Přihlášení
Hostingové služby
  • První kroky
  • Převody domén
  • Změna držitele domén
  • Emailové služby
  • Web & FTP připojení
  • Databáze
  • Nastavení PHP
  • Nastavení .htaccess
  • Nastavení DNS
  • Statistiky & Logy
  • Limity & Omezení
  • Redakční systémy (CMS)
  • Fakturace
Virtuální servery (VPS)
  • Obecné dotazy
  • První kroky
  • Operační systémy
  • Zálohování & Úložiště
  • Síťová nastavení
  • Změny konfigurace
  • Uživatelské rozhraní
  • Podmínky služeb
  • Bezpečnost dat
  • Podpora
  • Fakturace
  1. Virtuální servery (VPS)
  2. Podpora
  3. Mám nárok na technickou asistenci pro správu softwaru na svém VPS?

Mám nárok na technickou asistenci pro správu softwaru na svém VPS?

Jsme provozovatelem virtuálních serverů, které lze využívat pro hostovaní libovolných dat např. webových stránek či aplikací. Jako takový však nedisponuje jakýmikoli přístupovými právy k obsahu, který je na daném serveru nahrán. Z toho důvodu vám nemůžeme poskytnout technickou podporu pro správu softwaru na vašem VPS. Pokud takovou službu poptáváte můžete využít naší Manage službu, kterou lze objednat v konfiguraci Managed Lite nebo Managed Full.