Jak kontaktovat podporu?
Autorizovaný požadavek
Pro veškeré vaše požadavky, reporty výpadků, dotazy k objednávkám, fakturaci, platbám nebo s obecnými dotazy je primárně doporučen kontaktní formulář "Klientská podpora", který naleznete v levém menu po založení / přihlášení ke svému uživatelskému účtu. Zprávy zaslané prostřednictvím formuláře jsou řešeny přednostně a v případě, že je provozovaná služba zároveň pod daným účtem jsou požadavky považovány za autorizované oprávněným uživatelem účtu.
Jaký druh asistence se správou VPS mohu od vás očekávat?
Naši technici monitorují provoz fyzických serverů (NODů) na kterých virtuální servery (VPS) běží, nepřetržitě 24 hodin, 7 dní v týdnu. Mohou proto adekvátně a včas zasáhnout v případě, že na vašem serveru dojde k jakýmkoli hardwarovým poruchám a do jisté míry pomoci i tehdy, potřebujete-li poradit s nastavením svého VPS. Naši technici vám však nemohou pomoci s konfigurací, optimalizaci a správou obsahu VPS. Podpora proto není např. zajišťována pro operační systémy a další software třetích stran nebo určena ke spolupráci na zpracování vašich aplikací či webů (kodérské, programátorské, analytické či jiné práce).
Individuální požadavky v případě zásahu administrátora mohou být zpoplatněny dle ceníku služeb.