Systems90 by Webglobe
  • Nápověda
  • API Documentation
  • Přihlášení
Hostingové služby
  • První kroky
  • Převody domén
  • Změna držitele domén
  • Emailové služby
  • Web & FTP připojení
  • Databáze
  • Nastavení PHP
  • Nastavení .htaccess
  • Nastavení DNS
  • Statistiky & Logy
  • Limity & Omezení
  • Redakční systémy (CMS)
  • Fakturace
Virtuální servery (VPS)
  • Obecné dotazy
  • První kroky
  • Operační systémy
  • Zálohování & Úložiště
  • Síťová nastavení
  • Změny konfigurace
  • Uživatelské rozhraní
  • Podmínky služeb
  • Bezpečnost dat
  • Podpora
  • Fakturace
  1. Virtuální servery (VPS)
  2. Podpora
  3. Jak kontaktovat podporu?

Jak kontaktovat podporu?

Autorizovaný požadavek

Pro veškeré vaše požadavky, reporty výpadků, dotazy k objednávkám, fakturaci, platbám nebo s obecnými dotazy je primárně doporučen kontaktní formulář "Klientská podpora", který naleznete v levém menu po založení / přihlášení ke svému uživatelskému účtu. Zprávy zaslané prostřednictvím formuláře jsou řešeny přednostně a v případě, že je provozovaná služba zároveň pod daným účtem jsou požadavky považovány za autorizované oprávněným uživatelem účtu.

Kontaktní formulář: Klientská podpora
Kontaktní formulář: Klientská podpora
Podpora není obecně určena k pomoci s konfigurací, optimalizaci a správou obsahu VPS. Není proto např. zajišťována pro operační systémy a další software třetích stran nebo spolupráci na zpracování vašich aplikací či webů (kodérské, programátorské, analytické či jiné práce). Individuální požadavky v případě zásahu administrátora mohou být zpoplatněny dle ceníku služeb.