Systems90 by Webglobe
  • Nápověda
  • API Documentation
  • Přihlášení
Hostingové služby
  • První kroky
  • Převody domén
  • Změna držitele domén
  • Emailové služby
  • Web & FTP připojení
  • Databáze
  • Nastavení PHP
  • Nastavení .htaccess
  • Nastavení DNS
  • Statistiky & Logy
  • Limity & Omezení
  • Redakční systémy (CMS)
  • Fakturace
Virtuální servery (VPS)
  • Obecné dotazy
  • První kroky
  • Operační systémy
  • Zálohování & Úložiště
  • Síťová nastavení
  • Změny konfigurace
  • Uživatelské rozhraní
  • Podmínky služeb
  • Bezpečnost dat
  • Podpora
  • Fakturace
  1. Hostingové služby
  2. Emailové služby
  3. Jaký je rozdíl fungování mezi schránkou a přesměrováním?

Jaký je rozdíl fungování mezi schránkou a přesměrováním?

Schránka

Do schránky se lze přihlásit přes webmailové rozhraní nebo vzdáleně pomocí e-mailového klienta. Schránka slouží také jako autorizace při odesílání. U schránky lze nastavit přeposílání kopií příchozích e-mailových zpráv na jiné adresy, přičemž originál příchozí pošty bude ve schránce zachován. Na schránku se vztahují prostorové kvóty pro e-maily.

Přesměrování

Přesměrování oproti schránce slouží pouze k přeposlání obdržené zprávy na e-mailové adresy, které v uživatelském rozhraní v nastavení přesměrování uvedete. Originál příchozí pošty není zachován. Na přesměrování se nevztahují prostorové kvóty pro e-maily. Na přesměrování se nelze přihlásit ani přes webmail ani skrze e-mailového klienta.

Pokud emailovou adresu využívanou primárně jako přesměrování chcete použít jako adresu odesilatele a používáte zároveň naše SMTP, pak jako autorizaci (ověření odchozí pošty) uveďte v nastavení emailového klienta nějakou existující emailovou adresu typu schránka.