Jaký je rozdíl fungování mezi schránkou a přesměrováním?
Schránka
Do schránky se lze přihlásit přes webmailové rozhraní nebo vzdáleně pomocí e-mailového klienta. Schránka slouží také jako autorizace při odesílání. U schránky lze nastavit přeposílání kopií příchozích e-mailových zpráv na jiné adresy, přičemž originál příchozí pošty bude ve schránce zachován. Na schránku se vztahují prostorové kvóty pro e-maily.
Přesměrování
Přesměrování oproti schránce slouží pouze k přeposlání obdržené zprávy na e-mailové adresy, které v uživatelském rozhraní v nastavení přesměrování uvedete. Originál příchozí pošty není zachován. Na přesměrování se nevztahují prostorové kvóty pro e-maily. Na přesměrování se nelze přihlásit ani přes webmail ani skrze e-mailového klienta.
Pokud emailovou adresu využívanou primárně jako přesměrování chcete použít jako adresu odesilatele a používáte zároveň naše SMTP, pak jako autorizaci (ověření odchozí pošty) uveďte v nastavení emailového klienta nějakou existující emailovou adresu typu schránka.