Systems90 by Webglobe
  • Nápověda
  • API Documentation
  • Přihlášení
Hostingové služby
  • První kroky
  • Převody domén
  • Změna držitele domén
  • Emailové služby
  • Web & FTP připojení
  • Databáze
  • Nastavení PHP
  • Nastavení .htaccess
  • Nastavení DNS
  • Statistiky & Logy
  • Limity & Omezení
  • Redakční systémy (CMS)
  • Fakturace
Virtuální servery (VPS)
  • Obecné dotazy
  • První kroky
  • Operační systémy
  • Zálohování & Úložiště
  • Síťová nastavení
  • Změny konfigurace
  • Uživatelské rozhraní
  • Podmínky služeb
  • Bezpečnost dat
  • Podpora
  • Fakturace
  1. Hostingové služby
  2. První kroky
  3. Jak kontaktovat podporu?

Jak kontaktovat podporu?

Autorizovaný požadavek

Pro veškeré vaše požadavky, reporty výpadků, dotazy k objednávkám, fakturaci, platbám nebo s obecnými dotazy je primárně doporučen kontaktní formulář "Klientská podpora", který naleznete v levém menu po založení / přihlášení ke svému uživatelskému účtu. Zprávy zaslané prostřednictvím formuláře jsou řešeny přednostně a v případě, že je provozovaná služba zároveň pod daným účtem jsou požadavky považovány za autorizované oprávněným uživatelem účtu.

Kontaktní formulář Klientská podpora

Kontaktní formulář Klientská podpora

Zákaznická podpora není obecně určena k řešení podpory služeb třetích stran nebo spolupráci na zpracování vašich aplikací či webů (kodérské, programátorské, analytické či jiné práce). Individuální požadavky v případě zásahu administrátora mohou být zpoplatněny dle ceníku služeb.

Jak nejlépe formulovat váš požadavek nebo hlášení o chybě?

Pro rychlé vyřešení vašeho dotazu nebo problému buďte co nejvíce konkrétní. Uveďte nám o jakou službu jde (např. celý název emailové schránky), kde, kdy a jak se vám chyba projevuje. Nedaří se vám připojení k FTP? Pošlete nám výpis z FTP klienta z průběhu pokusu o připojení. Emailová zpráva nebyla doručena? Přiložte nám hlavičku zprávy o nedoručení. Zobrazuje se vám chybové hlášení? Uveďte nám ho v úplném znění ve vaší zprávě. Chybu můžete ofotit a přiložit také jako přílohu.

Jak vytvořit snímek obrazovky?

Screenshot je obrázek, který zachycuje dění na obrazovce vašeho monitoru a je proto jedním z vhodných způsobů jak zachytit chybový stav, který nám chcete ukázat. Níže naleznete postup pro jednotlivé operační systémy.

MAC OS X

  • Kombinace kláves Shift + Cmd + 3 - uloží snímek celé obrazovky na plochu.
  • Kombinace kláves Shift + Cmd + 4 - uloží snímek výřezu obrazovky na plochu.
  • Uložený snímek vaší obrazovky je možné přiložit jako přílohu.

Linux - hlavní distribuce

  • Klávesa PrtSc - uloží snímek celé obrazovky do výchozí systémové složky s obrázky.
  • Kombinace kláves Shift + PrtSc - uloží snímek výřez obrazovky do výchozí systémové složky s obrázky.
  • Kombinace kláves Alt + PrtSc - uloží snímek výřezu obrazovky z aktuálně otevřeného okna do výchozí systémové složky s obrázky.
  • Uložený snímek vaší obrazovky je možné přiložit jako přílohu.

MS Windows

  • Klávesa PrtSc - uloží snímek celé obrazovky do schránky, odkud je možné jej vložit přes CTRL + V prakticky do libovolného programu např. do Malování nebo Výstřižky (v MS Windows 7, 8.1 a 10).
  • Kombinace kláves Alt + PrtSc - uloží snímek obrazovky do schránky z aktuálně otevřeného okna.
  • Kombinace kláves WinKey (ta s logem MS Windows) + PrtSc - pak uloží snímek obrazovky současně do schránky a systémové složky s obrázky.
  • Uložený snímek vaší obrazovky je možné přiložit jako přílohu.

MS Windows 10

Prakticky ve všech verzích MS Windows lze použít širokou škálu řešení jak screenshot vytvořit a pracovat s ním. MS Windows 10 tyto možnosti dále rozšiřuje:

  • Klávesu PrtSc lze nastavit také tak, aby přímo otevírala program Výstřižky. Vyberte "Start > Nastavení > Usnadnění přístupu > Klávesnice" a zapněte přepínač "Zkratka s klávesou Print Screen".
  • Kombinace kláves Winkey + Shift + S - uloží snímek výřezu obrazovky do schránky.
  • Kombinace kláves Winkey + G - umožňuje vytvářet snímek nebo video pro celou obrazovku, popřípadě pro aktuálně otevřené okno.
  • Využít lze také Windows Ink, který se nachází v oblasti hlavního panelu hned vedle hodin (pravý spodní roh).

    Windows Ink, v systémové liště oblasti Tray

    Windows Ink, v systémové liště oblasti Tray.

  • Pokud tam tuto ikonku nemáte, klikněte do oblasti hodin pravým tlačítkem myši a z nabídky vyberte nejprve "Zobrazit tlačítko Pracovní prostor Windows Ink".

    Aktivace ikony Windows Ink po kliknutí pravým tlačítkem myši v oblasti hodin.

    Aktivace ikony Windows Ink po kliknutí pravým tlačítkem myši v oblasti hodin.

    Skica na obrazovce

    Skica na obrazovce.

  • Po kliknutí na ikonu Windows Ink, vyberte v nové nabídce třetí možnost, kterou je "Skicák na obrazovce", který vám umožňuje pracovat s obrázkem vaší obrazovky např. pro výřez části okna, zvýrazňování, otextování a samozřejmě také uložení obrázku do souboru.
  • Uložený snímek vaší obrazovky je možné přiložit jako přílohu.