Jak kontaktovat podporu?
Autorizovaný požadavek
Pro veškeré vaše požadavky, reporty výpadků, dotazy k objednávkám, fakturaci, platbám nebo s obecnými dotazy je primárně doporučen kontaktní formulář "Klientská podpora", který naleznete v levém menu po založení / přihlášení ke svému uživatelskému účtu. Zprávy zaslané prostřednictvím formuláře jsou řešeny přednostně a v případě, že je provozovaná služba zároveň pod daným účtem jsou požadavky považovány za autorizované oprávněným uživatelem účtu.
Jak nejlépe formulovat váš požadavek nebo hlášení o chybě?
Pro rychlé vyřešení vašeho dotazu nebo problému buďte co nejvíce konkrétní. Uveďte nám o jakou službu jde (např. celý název emailové schránky), kde, kdy a jak se vám chyba projevuje. Nedaří se vám připojení k FTP? Pošlete nám výpis z FTP klienta z průběhu pokusu o připojení. Emailová zpráva nebyla doručena? Přiložte nám hlavičku zprávy o nedoručení. Zobrazuje se vám chybové hlášení? Uveďte nám ho v úplném znění ve vaší zprávě. Chybu můžete ofotit a přiložit také jako přílohu.
Screenshot je obrázek, který zachycuje dění na obrazovce vašeho monitoru a je proto jedním z vhodných způsobů jak zachytit chybový stav, který nám chcete ukázat. Níže naleznete postup pro jednotlivé operační systémy.
- Kombinace kláves Shift + Cmd + 3 - uloží snímek celé obrazovky na plochu.
- Kombinace kláves Shift + Cmd + 4 - uloží snímek výřezu obrazovky na plochu.
- Uložený snímek vaší obrazovky je možné přiložit jako přílohu.
- Klávesa PrtSc - uloží snímek celé obrazovky do výchozí systémové složky s obrázky.
- Kombinace kláves Shift + PrtSc - uloží snímek výřez obrazovky do výchozí systémové složky s obrázky.
- Kombinace kláves Alt + PrtSc - uloží snímek výřezu obrazovky z aktuálně otevřeného okna do výchozí systémové složky s obrázky.
- Uložený snímek vaší obrazovky je možné přiložit jako přílohu.
- Klávesa PrtSc - uloží snímek celé obrazovky do schránky, odkud je možné jej vložit přes CTRL + V prakticky do libovolného programu např. do Malování nebo Výstřižky (v MS Windows 7, 8.1 a 10).
- Kombinace kláves Alt + PrtSc - uloží snímek obrazovky do schránky z aktuálně otevřeného okna.
- Kombinace kláves WinKey (ta s logem MS Windows) + PrtSc - pak uloží snímek obrazovky současně do schránky a systémové složky s obrázky.
- Uložený snímek vaší obrazovky je možné přiložit jako přílohu.
Prakticky ve všech verzích MS Windows lze použít širokou škálu řešení jak screenshot vytvořit a pracovat s ním. MS Windows 10 tyto možnosti dále rozšiřuje:
- Klávesu PrtSc lze nastavit také tak, aby přímo otevírala program Výstřižky. Vyberte "Start > Nastavení > Usnadnění přístupu > Klávesnice" a zapněte přepínač "Zkratka s klávesou Print Screen".
- Kombinace kláves Winkey + Shift + S - uloží snímek výřezu obrazovky do schránky.
- Kombinace kláves Winkey + G - umožňuje vytvářet snímek nebo video pro celou obrazovku, popřípadě pro aktuálně otevřené okno.
Využít lze také Windows Ink, který se nachází v oblasti hlavního panelu hned vedle hodin (pravý spodní roh).
Pokud tam tuto ikonku nemáte, klikněte do oblasti hodin pravým tlačítkem myši a z nabídky vyberte nejprve "Zobrazit tlačítko Pracovní prostor Windows Ink".
- Po kliknutí na ikonu Windows Ink, vyberte v nové nabídce třetí možnost, kterou je "Skicák na obrazovce", který vám umožňuje pracovat s obrázkem vaší obrazovky např. pro výřez části okna, zvýrazňování, otextování a samozřejmě také uložení obrázku do souboru.
- Uložený snímek vaší obrazovky je možné přiložit jako přílohu.