Systems90 by Webglobe
  • Nápověda
  • API Documentation
  • Přihlášení
Hostingové služby
  • První kroky
  • Převody domén
  • Změna držitele domén
  • Emailové služby
  • Web & FTP připojení
  • Databáze
  • Nastavení PHP
  • Nastavení .htaccess
  • Nastavení DNS
  • Statistiky & Logy
  • Limity & Omezení
  • Redakční systémy (CMS)
  • Fakturace
Virtuální servery (VPS)
  • Obecné dotazy
  • První kroky
  • Operační systémy
  • Zálohování & Úložiště
  • Síťová nastavení
  • Změny konfigurace
  • Uživatelské rozhraní
  • Podmínky služeb
  • Bezpečnost dat
  • Podpora
  • Fakturace
  1. Hostingové služby
  2. Fakturace
  3. Dostanu upozornění před expirací služeb?

Dostanu upozornění před expirací služeb?

Expiraci služeb je možné sledovat v uživatelském rozhraní, kde se vám po přihlášení k vašemu uživatelskému účtu zobrazí "Dashboard" s přehledem všech vámi objednaných služeb a jejich expirací.

V závislosti na nastavení vašeho uživatelského účtu vám dále před datem expirace (dle výchozího nastavení cca 35 dní předem) zašleme výzvu k úhradě a to na vámi uvedený kontaktní email a fakturační email. V den splatnosti a 14 dní poté můžete obdržet znovu emailové a také SMS připomenutí pro doposud neuhrazený doklad.

Doporučujeme udržovat vaše kontaktní údaje v nastavení uživatelského účtu stále aktuální.