Systems90 by Webglobe
  • Nápověda
  • API Documentation
  • Přihlášení
Hostingové služby
  • První kroky
  • Převody domén
  • Změna držitele domén
  • Emailové služby
  • Web & FTP připojení
  • Databáze
  • Nastavení PHP
  • Nastavení .htaccess
  • Nastavení DNS
  • Statistiky & Logy
  • Limity & Omezení
  • Redakční systémy (CMS)
  • Fakturace
Virtuální servery (VPS)
  • Obecné dotazy
  • První kroky
  • Operační systémy
  • Zálohování & Úložiště
  • Síťová nastavení
  • Změny konfigurace
  • Uživatelské rozhraní
  • Podmínky služeb
  • Bezpečnost dat
  • Podpora
  • Fakturace
  1. Hostingové služby
  2. Emailové služby
  3. Nastavení Mozilla Thunderbird

Nastavení Mozilla Thunderbird

  1. Klikněte na hamburger menu a vyberte "Možnosti (Předvolby)" - pojmenování položky se liší podle verze Thunderbirdu nebo operačního systému. Dále klikněte na "Nastavení účtu".
  2. V novém okně klikněte na "Akce účtu" a "Přidat poštovní účet..."
  3. Nyní vyplňte své jméno, e-mailovou adresu, heslo a klikněte na tlačítko "Pokračovat".
  4. Autodetekce Thunderbirdu se pokusí detekovat a nabídnout předpokládanou konfiguraci účtu. Údaje upravíme přes tlačítko "Rozšířené nastavení":
    • Konfigurace serveru příchozí pošty:
      • Příchozí: vyberte protokol pro příchozí poštu IMAP nebo POP3.
      • "Název serveru": jedná se o adresu serveru příchozí pošty. Doporučenou adresou je mail.hosting90.cz
        Alternativou je pak název vaší domény např. mail.example.com. Toto řešení, ale neumožňuje využít SSL.
      • "Port": není nutné měnit doplní se automaticky dle protokolu.
      • "SSL": zabezpečení SSL můžete použít s kombinací názvu serveru mail.hosting90.cz nebo ponechat přenos nezabezpečený.
      • "Autentizace": zvolte "Heslo, zabezpečený nebo nezabezpečený přenos" (volba se liší podle toho jestli jste zvolil SSL nebo nikoliv).
    • Konfigurace serveru odchozí pošty:
      • "Název serveru": jedná se o adresu serveru odchozí pošty SMTP. Doporučenou adresou je smtp.hosting90.cz
        Alternativou je pak název vaší domény např. smtp.example.com. Toto řešení, ale neumožňuje využít SSL.
      • "Port": doplní se automaticky dle protokolu.
        Někteří poskytovatelé internetu (ISP) mohou blokovat provoz cizích SMTP řešení ve své síti a nabízejí uživatelům vlastní řešení. Provoz SMTP třetích stran blokují zpravidla na výchozích odesílacích portech, nejčastěji 25. Pokud se vám proto nedaří odeslat e-mail s naším SMTP, zkuste změnit odesílací port na alternativní port 366 nebo 587. Pokud potíže přetrvávají kontaktujte svého ISP a použijte jeho SMTP konfiguraci.
      • "SSL": zabezpečení SSL můžete použít s kombinací názvu serveru smtp.hosting90.cz nebo ponechat přenos nezabezpečený.
      • "Autentizace": zvolte "Heslo, zabezpečený nebo nezabezpečený přenos" (volba se liší podle toho jestli jste zvolil SSL nebo nikoliv).
    • "Uživatelské jméno": vyplňte celý název vaší emailové schránky, kterou jste předtím založili v uživatelském rozhraní, např. info@example.com.
  5. Nyní, když máme údaje upravené klikněte na tlačítko "Vytvořit účet".
  6. Pokud jste zvolili naše SMTP a zabezpečený přenos přes SSL, zobrazí se vám upozornění s checkboxem "Uvědomuji si rizika". Jedná se o nutné povolení výjimky, zaškrtněte checkbox a klikněte na tlačítko "Vytvořit účet".
  7. Tím je emailový účet vytvořen a můžeme dát přijmou/odeslat poštu.