Systems90 by Webglobe
  • Nápověda
  • API Documentation
  • Přihlášení
Hostingové služby
  • První kroky
  • Převody domén
  • Změna držitele domén
  • Emailové služby
  • Web & FTP připojení
  • Databáze
  • Nastavení PHP
  • Nastavení .htaccess
  • Nastavení DNS
  • Statistiky & Logy
  • Limity & Omezení
  • Redakční systémy (CMS)
  • Fakturace
Virtuální servery (VPS)
  • Obecné dotazy
  • První kroky
  • Operační systémy
  • Zálohování & Úložiště
  • Síťová nastavení
  • Změny konfigurace
  • Uživatelské rozhraní
  • Podmínky služeb
  • Bezpečnost dat
  • Podpora
  • Fakturace
  1. Hostingové služby
  2. Emailové služby
  3. Nastavení Microsoft Outlook
  4. Nastavení Microsoft Outlook 2003

Nastavení Microsoft Outlook 2003

  1. Pro přidání založeného e-mailového účtu do Microsoft Outlook 2003 zvolte v horním menu "Nástroje" a dále položku "E-mailové účty..."
  2. V novém okně klikněte na "Přidat nový e-mailový účet" a pokračujte přes tlačítko "Další".
  3. Vyberte protokol pro příchozí poštu IMAP nebo POP3. Po výběru, pokračujte přes tlačítko "Další".
  4. Vyplňte níže uvedená nastavení:
    • Informace o uživateli:
      • "Jméno": nebo-li váš alias, tento údaj se pak zobrazuje příjemci spolu s vaší e-mailovou adresou.
      • "E-mailová adresa": vyplňte celý název vaší emailové schránky, kterou jste předtím založili v uživatelském rozhraní, např. jan@example.com.
    • Informace o serveru:
      • "Server příchozí pošty": doporučenou adresou je mail.hosting90.cz
        Alternativou je pak název vaší domény např. mail.example.com. Toto řešení, ale neumožňuje využít SSL.
      • "Server odchozí pošty (SMTP)": doporučenou adresou je smtp.hosting90.cz
        Alternativou je pak název vaší domény např. smtp.example.com. Toto řešení, ale neumožňuje využít SSL.
        Někteří poskytovatelé internetu (ISP) mohou blokovat provoz cizích SMTP řešení ve své síti a nabízejí uživatelům vlastní řešení. Provoz SMTP třetích stran blokují zpravidla na výchozích odesílacích portech, nejčastěji 25. Pokud se vám proto nedaří odeslat e-mail s naším SMTP, zkuste změnit odesílací port na alternativní port 366 nebo 587. Pokud potíže přetrvávají kontaktujte svého ISP a použijte jeho SMTP konfiguraci.
    • Přihlašovací informace:
      • "Uživatelské jméno": vyplňte celý název vaší emailové schránky, kterou jste předtím založili v uživatelském rozhraní, např. jan@example.com.
      • "Heslo": heslo k emailové schránce. Heslo k vaší schránce můžete editovat v uživatelském rozhraní.
  5. Pro použití našeho serveru odchozí pošty pokračujte přes tlačítko "Další nastavení...".
  6. Na kartě "Server pro odchozí poštu" zaškrtněte "Server pro odchozí poštu (SMTP) požaduje ověření" a vyberte možnost "Použít stejná nastavení jako pro server příchozí pošty".
  7. Změny potvrďte kliknutím na tlačítko "OK".
  8. Vytvoření nového e-mailového účtu potvrďte kliknutím na tlačítko "Dokončit".