Systems90 by Webglobe
  • Nápověda
  • API Documentation
  • Přihlášení
Hostingové služby
  • První kroky
  • Převody domén
  • Změna držitele domén
  • Emailové služby
  • Web & FTP připojení
  • Databáze
  • Nastavení PHP
  • Nastavení .htaccess
  • Nastavení DNS
  • Statistiky & Logy
  • Limity & Omezení
  • Redakční systémy (CMS)
  • Fakturace
Virtuální servery (VPS)
  • Obecné dotazy
  • První kroky
  • Operační systémy
  • Zálohování & Úložiště
  • Síťová nastavení
  • Změny konfigurace
  • Uživatelské rozhraní
  • Podmínky služeb
  • Bezpečnost dat
  • Podpora
  • Fakturace
  1. Hostingové služby
  2. Emailové služby
  3. Jakou vybrat autentizační metodu v emailových klientech?

Jakou vybrat autentizační metodu v emailových klientech?

Doporučená metoda autentizace ve vašich emailových klientech (netýká se proto uživatelů Webmailu) je "Login/Plain" s použitím SSL/TLS.

Nastavením metody autentizace disponuje především emailový klient Thunderbird pro který je určen níže uvedený postup. V případě potíží v ostatních emailových klientech bez obdobné změny nastavení, může pomoci opětovné přidání emailového účtu.

  • Pokud pro připojení k vaší schránce používáte připojení pomocí IMAP, emailový účet v emailovém klientovi nejprve odeberte. Novým přidáním se vám pošta znovu sesynchronizuje.
  • Pokud pro připojení k vaší schránce používáte připojení pomocí POP3, založte v emailovém klientovi nový emailový účet s připojením k IMAP, původní emailový účet s připojením k POP3 odeberte až po vašem případném přesunutí pošty.
  • Postup přídání nového emailového účtu v MS Outlook 2013/2016 naleznete zde.

Změna nastavení v Mozilla Thunderbird - příchozí pošta

  1. Klikněte na hamburger menu a vyberte "Možnosti (Předvolby)" - pojmenování položky se liší podle verze Thunderbirdu nebo operačního systému. Dále klikněte na "Nastavení účtu".
  2. V novém okně, klikněte u každé schránky na "Nastavení serveru" a zvolte "Heslo, zabezpečený přenos".

Změna nastavení v Mozilla Thunderbird - odchozí pošta

  1. Klikněte na "Server odchozí pošty (SMTP)" a dále na tlačítko "Upravit". V novém okně zvolte "Heslo, zabezpečený nebo nezabezpečený přenos" - název položky se liší podle zapnutého nebo vypnutého SSL.