Systems90 by Webglobe
  • Nápověda
  • API Documentation
  • Přihlášení
Hostingové služby
  • První kroky
  • Převody domén
  • Změna držitele domén
  • Emailové služby
  • Web & FTP připojení
  • Databáze
  • Nastavení PHP
  • Nastavení .htaccess
  • Nastavení DNS
  • Statistiky & Logy
  • Limity & Omezení
  • Redakční systémy (CMS)
  • Fakturace
Virtuální servery (VPS)
  • Obecné dotazy
  • První kroky
  • Operační systémy
  • Zálohování & Úložiště
  • Síťová nastavení
  • Změny konfigurace
  • Uživatelské rozhraní
  • Podmínky služeb
  • Bezpečnost dat
  • Podpora
  • Fakturace
  1. Hostingové služby
  2. Fakturace
  3. Kdy zaplatit za objednané služby?

Kdy zaplatit za objednané služby?

Veškeré služby jsou zřizovány (prodlužovány) až po obdržení platby na našem bankovním účtu. Nejsou přednostně poskytovány pouze na základě zaslané kopie příkazu k úhradě z vaší banky. Platbu proto doporučujeme realizovat nejlépe ihned a nečekat až na datum splatnosti, který není garancí realizace vaší služby.

To platí dvojnásob u doménových jmen, kde například až do zápisu vaší domény do registru (nezaměňovat se zobrazením domény v uživatelském rozhraní) může o její registraci požádat stále kdokoliv, kdo byl při úhradě u svého registrátora jednoduše rychlejší. Obdobné komplikace mohou nastat ovšem i při pozdní platbě po expiraci vaší domény/hostingu, od blokace domény/hostingu, přes výrazně dražší obnovovací poplatky u některých domén, až po ztrátu vašich dat nebo ztrátu samotné domény.