Systems90 by Webglobe
  • Nápověda
  • API Documentation
  • Přihlášení
Hostingové služby
  • První kroky
  • Převody domén
  • Změna držitele domén
  • Emailové služby
  • Web & FTP připojení
  • Databáze
  • Nastavení PHP
  • Nastavení .htaccess
  • Nastavení DNS
  • Statistiky & Logy
  • Limity & Omezení
  • Redakční systémy (CMS)
  • Fakturace
Virtuální servery (VPS)
  • Obecné dotazy
  • První kroky
  • Operační systémy
  • Zálohování & Úložiště
  • Síťová nastavení
  • Změny konfigurace
  • Uživatelské rozhraní
  • Podmínky služeb
  • Bezpečnost dat
  • Podpora
  • Fakturace
  1. Hostingové služby
  2. Emailové služby
  3. Jak změním schránku na přesměrování a opačně?

Jak změním schránku na přesměrování a opačně?

Změnu ze schránky nebo přesměrování je možné provést pouze smazáním záznamu v uživatelském rozhraní a opětovným znovu založením záznamu buď jako schránka nebo přesměrování.

  1. Přihlaste se do uživatelského rozhraní.
  2. U vaší domény (viz seznam domén na "Dashboardu" nebo v menu "Domény") klikněte na tlačítko "Detail".
  3. Klikněte na záložku "Email".
  4. Ze seznamu založených schránek klikněte u vybraného záznamu na ikonu koše a potvrďte smazání.
  5. Rozklikněte tlačítko "Založit nový email".
    • Pokud chcete založit schránku, vyplňte ve formuláři její jméno např. "info" (uživatelským jménem je pak celá emailová adresa např. info@example.com). Zadejte heslo, které budete používat pro přihlášení. Můžete vyplnit také emailovou/é adresu/y pro přeposlání kopii přijatých zprav.
    • Pokud chcete založit přesměrování, překlikněte posuvník ze "Schránka" na "Přesměrování". Vyplňte jméno schránky přesměrování a emailovou/é adresu/y, kam si přejete přijatou poštu přeposlat.
  6. Schránku/přesměrování založíte tlačítkem "Přidat".
Emailová schránka/přesměrování je po založení funkční zpravidla po několika minutách - předpokladem jsou uhrazené služby, dokončený registrační nebo převodní proces a nasměrování domény na naše emailové servery.