Jak změním schránku na přesměrování a opačně?
Změnu ze schránky nebo přesměrování je možné provést pouze smazáním záznamu v uživatelském rozhraní a opětovným znovu založením záznamu buď jako schránka nebo přesměrování.
- Přihlaste se do uživatelského rozhraní.
- U vaší domény (viz seznam domén na "Dashboardu" nebo v menu "Domény") klikněte na tlačítko "Detail".
- Klikněte na záložku "Email".
- Ze seznamu založených schránek klikněte u vybraného záznamu na ikonu koše a potvrďte smazání.
-
Rozklikněte tlačítko "Založit nový email".
- Pokud chcete založit schránku, vyplňte ve formuláři její jméno např. "info" (uživatelským jménem je pak celá emailová adresa např. info@example.com). Zadejte heslo, které budete používat pro přihlášení. Můžete vyplnit také emailovou/é adresu/y pro přeposlání kopii přijatých zprav.
- Pokud chcete založit přesměrování, překlikněte posuvník ze "Schránka" na "Přesměrování". Vyplňte jméno schránky přesměrování a emailovou/é adresu/y, kam si přejete přijatou poštu přeposlat.
- Schránku/přesměrování založíte tlačítkem "Přidat".
Emailová schránka/přesměrování je po založení funkční zpravidla po několika minutách - předpokladem jsou uhrazené služby, dokončený registrační nebo převodní proces a nasměrování domény na naše emailové servery.